تاريخ : پنجشنبه 3 بهمن 1392 | 01:34 | نویسنده : Elşən
فوتسال اويونچولارين تجربه لري:
 

۱) مدافعين و دروازه بان هميشه بايد توپ را به سمت طرفين  دفع كنند نه به وسط محوطه جريمه !

2) خيلي اوقات از جاي اينكه  انقدر به فكر پاس هاي طلايي باشيد بايد اين را بدانيد كه دو پاس ساده وسريع كارايي بيشتري از پاسهاي  طلايي خواهد داشت. (به قولي كارهاي پيچيده از چند عمل ساده تشكيل شده اند)

3) دريبل زدن در مسابقات نسبت به مهارتهاي ديگر، احتياج بيشتري به  تمركز دارد پس وقتي عصبي هستيد اقدام به دريبل زدن نكنيد.

4) استفاده از تايم در مواقعي كه تيم مقابل اصطلاحا روي حمله است باعث از شور و حال افتادن تيم مقابل ميشود و فرصت گل را از تيم حريف ميگيرد.

5) خواهشا پاس 90 درصدي را رها نكنيد و بچسبيد به يك پاس 10 درصدي كه ايا برسه ايا نرسه.اينجوري شما حق پاس را ادا نكرديد! بدانيد توپي كه زير پاي شماست فقط براي شما نيست و متعلق به يك تيم است.

6) شجاعت داشته باشيد و خودتان را در موقعيت گرفتن توپ و موقعيت گل قرار دهيد و پشت مدافع پنهان نشويد. آفرين به شجاعت ارش برهاني كه با اينهمه انتقاداتي كه از وي مبني بر گل نزدن او ميشود بازهم  مردانه خود را در موقعيت گل قرار ميدهد و با اعتماد به نفس توپها را بيرون ميزند!

7) بهترين نمايش بازي هر تيم و هر بازيكن در مسابقات نوعي است كه در تمرينات خود بازي مي كند،به عبارت ديگر: تلاش كنيد در مسابقات شبيه به بازي تمريني خود بازي كنيد و دنبال اعجاز كردن نباشيد.

8) قبل از رسيدن به مدافع اقدام به پاس دادن كنيد تا احتمال گرفتن توپ توسط مدافع به كمترين حد خود برسد.




طبقه بندی: Futsala görə (درباره فوتسال)،

باخيش لار 0