تاريخ : شنبه 12 اردیبهشت 1394 | 07:58 | نویسنده : Elşən

 

  

 

 

 

از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان تیم فوتسال جوانان امید آذربایجان دیروز جمعه 93/2/11 ساعت 14:30 میهمان تیم جوانان مس سونگون آذربایجان (تبریز) بود. که در پایان بازی امید آذربایجان با نتیجه 5-2 حریف خود را شکست داده و به فینال این مسابقات صعود کرد. بازی رفت دو تیم با تساوی 3-3 در بناب به پایان رسیده بود.

 

شرح بازی:

با توجه به نتیجه بازی رفت که با تساوی به پایان رسیده بود، امید بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول روی یک ضربه کرنر به گل اول دست یافت. در ادامه بازی حملات امید بیشتر هم شد ولی چندین موقعیت تک به تک با بی دقتی در زدن ضربات آخر به نتیجه ای نرسید تا اینکه در دقیقه 11 بازی، امید باز هم روی یک ضربه کرنر و اشتباه مدافع حریف به گل دوم رسید. در ادامه بازی کمی متعادل تر شد و بازیکنان امید دو سه موقعیت در اختیار حریف قرار دادند که با درخشش دروازه بان تیم همچنان نتیجه 2-0 حفظ شد. در دقیقه 17 بازی تیم مس روی ناهماهنگی بازیکنان تیم امید در یارگیری گل اول را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

شروع نیمه دوم با حملات مسی ها همراه بود که پس از هدر دادن چندین موقعیت سرانجام به گل دوم رسیدند. پس از این گل بازیکنان امید اختیار بازی را در دست گرفته و باز هم با بی دقتی نتوانستند به گل برتری دست یابند. جنجالی ترین صحنه بازی، گرفتن توپ با دست توسط دروازه بان مس در خارج از محوطه جریمه بود که مانع از حرکت توپ به سمت دروازه شد و داور بازی این صحنه را خطا تشخیص نداد در صورتیکه میبایست با اعلام خطا دروازه بان مس نیز با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شود. در ادامه امید روی توپ برگشتی از ضربه کرنر و هماهنگی خوب دو بازیکن به گل سوم دست یافت. 2 دقیقه بعد باز هم امید اینبار با ضربات شروع مجدد به گل چهارم و در دقیقه 31 به گل پنجم دست یافت. 9 دقیقه پایانی بازی با فشار و حملات جسته گریخته مسی ها همراه بود که نتیجه ای را به همراه نداشت.

بازی برگشت با نتیجه 5-2 به نفع امید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 8-5 به نفع امید به اتمام رسید.

مس سونگون آذربایجان (تبریز) در هر دو مرحله قبل به عنوان تیم اول گروه خود و امید آذربایجان بناب در هر دو مرحله قبل به عنوان تیم دوم گروه خود به مراحل پایانی رسیده بودند.

با این نتیجه تیم امید آذربایجان بناب حریف دبیری تبریز در فینال این مسابقات شد.


اسامی بازیکنان تیم امید آذربایجان بناب:

علیرضا فضلی (1)

حجت هادوی (33)

حسین داوری بالا روشتی (20)

محمد قدرت پور تازه کند (6)

امیر رکابی بنابی (11)

امیر مقصودی (8)

امیر حسین کریمیان قدیم (9)

رضا سعیدی (18)

احسان افتخاریان انوشه (12)

 مهدی جنگجو (14)

 

 مدیریت تیم از تمامی بازیکنان و کادر فنی به خاطر همت و تلاش در رسیدن به فینال مسابقات مراتب تشکر خود را اعلام میدارد.

 

 




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 1