تاريخ : جمعه 1 خرداد 1394 | 03:06 | نویسنده : Elşən

اختصاصی بازیکنان

به دنبال موفقیتهای تیم امید آذربایجان و قهرمانی در لیگ فوتسال استان و صعود مستقیم به عنوان تیم اول استان به لیگ فوتسال جوانان کشور، قطعا در این مسابقات تیمی با عنوان امید آذربایجان به عنوان نماینده استان (نماینده حداقل 5 میلیون نفر) و در مقیاس بزرگ نماینده 35 میلیون نفر حضور خواهد داشت لذا جهت ساختن و آماده کردن تیمی منسجم و در خور برند امید آذربایجان ذکر چندین نکته را برای تمامی اعضا ضروری دانستیم:

...


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: Oyunculara gorə (درباره بازيكنان)،

باخيش لار 0
تاريخ : جمعه 1 خرداد 1394 | 02:57 | نویسنده : Elşən
موفقیت تصادفی نیست و صد البته که خریدنی هم نیست، همتی بلند و عمری سعی و تلاش کردن، تلخی و شیرینی و سردی و گرمی چشیدن لازمه رسیدن به موفقیت است. برای موفقیت از بعضی چیزها بایستی گذشت تا به بسیاری چیزها دست یافت که بی شک یافته هایمان به مراتب با ارزشتر و شیرینتر از...



آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: Timə gorə (درباره تيم)،

باخيش لار 0

وی در این پیام آورده است بی شک تلاشهای مربیان و دست اندرکاران تیم فوتسال جوانان امید آذربایجان در خاطر ورزش دوستان باقی خواهد ماند و تلاشهای شما چراغ راهی برای تمامی علاقمندان این رشته خواهد بود.
یزدانی اضافه کرد مدیریت شایسته تیم امید آذربایجان و برگزاری تمرینات و مسابقات مرتب و منظم باعث شد این موفقیت بزرگ بدست آید و از این بابت قدر دان زحمات شما عزیزان هستیم. ناگفته نماند حمایت های هیئت فوتبال بناب همچنین فراهم آوردن فضای رقابتی توسط برگزاری مسابقات فوتسال در طول سال از طریق برگزاری مسابقات متنوع هموار کننده این راه بوده است. یزدانی با اشاره به اینکه اکثر تلاشها توسط مسئولین خود تیم صورت گرفته است گفت:‌ امیدوارم این رویکرد که فعالیت در قالب باشگاه و تیم می تواند نقش بسزایی در موفقیت داشته باشد در فوتبال و فوتسال فراگیر شده و توسعه یابد.


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0

تعداد کل صفحات : :: 1