تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393 | 10:10 | نویسنده : Elşən

 


 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان در هفته 5 از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان پنجشنبه 93/10/25 ساعت 14 در سالن فجر باسمنج میهمان تیم جوانان امید باسمنج بود که در نهایت با نتیجه نزدیک ...


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 1
تاريخ : یکشنبه 21 دی 1393 | 12:43 | نویسنده : Elşən


 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان در هفته 4 از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان جمعه 93/10/19 ساعت 14 در سالن مجتمع بزرگ ورزشی میزبان تیم جوانان شهرداری شربیان بود که در نهایت با نتیجه ...


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0
تاريخ : چهارشنبه 17 دی 1393 | 03:16 | نویسنده : Elşən


 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان بناب در هفته 4 از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان روز جمعه 93/10/19 ساعت 14 در سالن مجتمع بزرگ ورزشی میزبان تیم شهرداری شربیان خواهد بود. تیم امید آذربایجان با 4 امتیاز در رده دوم و شهرداری شربیان با 1 امتیاز در رده چهارم گروه C این رقابتها قرار دارند.

 


برنامه دور برگشت مسابقات لیگ فوتسال ...


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0
تاريخ : یکشنبه 7 دی 1393 | 03:13 | نویسنده : Elşən
آنالیز بازی با دبیری تبریز:

بالاخره نکات مثبت و منفی تیم در بازی با دبیری توانست به بهترین شکل ممکن نمود پیدا کند.
میتوان کل بازی را به 3 قسمت تقسیم کرد: نیمه اول و نیمه دوم تا خوردن گل اول، بعد از گل اول تا خوردن گل دوم، بعد از گل دوم تا پایان بازی.

نیمه اول و نیمه دوم تا خوردن گل اول:
به جز 4،5 دقیقه ابتدایی نیمه اول که همراه با گردش توپ توسط تیم دبیری بدون ایجاد خطر بر روی دروازه ما بود، در بقیه بازی تیم ما خیلی سرتر از حریف خود بود. گردش توپ، خلق موقعیت، گرفتن ضربات ایستگاهی در محوطه حریف نکات مثبت تیم ما بود ولی ...

آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0
تاريخ : جمعه 5 دی 1393 | 07:52 | نویسنده : Elşən

 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان در سومین بازی از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان جمعه 93/10/5 ساعت 14 در سالن مجتمع بزرگ ورزشی بناب میزبان تیم جوانان دبیری بود که در نهایت با نتیجه 0-2 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. با این نتیجه تیم امید آذربایجان با 4 امتیاز از دو بازی پس از دبیری 9 امتیازی در رده دوم گروه خود قرار گرفت. امید باسمنج با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نیمه اول این بازی در حالی که امید به مراتب بازی بهتر و پر موقعیتی را انجام داد اما در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز امید با وجود خلق موقعیتهای بیشتر موفق به گلزنی نشد تا تیم دبیری از روی ضربه ایستگاهی به گل اول برسد. بعد از آن نیز امید چندین موقعیت مسلم گلزنی و تک به تک را از دست داد تا این بار نیز دبیری با یک شوت نتیجه را 2-0 کند. امید در ثانیه های آخر نیز صاحب پنالتی دوم شد ولی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

نکته ای که در این بازی مشهود بود: تیم امید هم در دفاع منطقه ای و هم در حملات خیلی سرتر از حریف نامدار خود بود ولی عدم وجود تمرکز کافی و بی دقتی در زدن ضربات پایانی و یا ترس از نام تیم حریف را میتوان عامل باخت این تیم قلمداد نمود.

با این نتیجه امید آذربایجان...

امتیازات بازیکنان: ...


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0
تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393 | 02:23 | نویسنده : Elşən




نکات قابل توجه بازی به کمک چراغ راهنمایی:

سبز: رضا ها، باز گشت به بازی

رضا سعیدی که به تازگی به تیم ملحق شده است در این بازی به یکی از بهترین های تیم تبدیل شده بود. حرکات و پاس گلهای او، وی را برجسته ترین بازیکن میدان کرده بود.

رضا صفری با 2 گل و 1 پاس گل همانند رضای دیگر مهره تاثیر گذار تیم شده بود.

بار دیگر امید ثابت کرد که در برابر هر تیمی قادر به بازگشت به بازی و جبران نتیجه از دست رفته است.

 

زرد: اشتباهات منجر به گل

باز هم در این بازی شاهد اشتباهات فردی و تقدیم گل به حریف بودیم.

 

قرمز: ترس از انجام بازی

تیم در اوایل نیمه اول این دیدار همانند بازی قبل به خاطر جو بازی و عدم وجود اعتماد به نفس کافی سراسیمه، آشفته و فاقد هرگونه بازی و تاکتیک بود که این میتواند زنگ خطری برای امید باشد.




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0

تعداد کل صفحات : :: 1