تاريخ : شنبه 6 اردیبهشت 1393 | 12:49 | نویسنده : Elşən


باشگاه بارسلونا ساعاتي پيش اعلام كرد تيتو ويلانوا مربي سابق اين تيم درگذشت.

تيتو ويلانوا در سن 45 سالگي و پس از مبارزه با بيماري سرطان ساعتي پيش درگذشت.

ليونل مسي، ايكر كاسياس، مورينيو، كونته، دايي و كرانچار در صفحات اجتماعي خود درگذشت ويلانووا را تسليت گفتند.
كانون اميد نيز به نوبه خود اين ضايعه را به جامعه ورزشي تسليت ميگويد.



طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : جمعه 1 فروردین 1393 | 12:57 | نویسنده : Elşən
بدينوسيله مديريت كانون اميد از تمام زحمات و تلاشهاي تك تك بازيكنان تيم فوتسال و مربيان تيم آقايان وحيد رياحي و جواد آقاپور كمالي در سال 92 به جهت كسب 3 مقام: قهرماني جوانان رمضان 92، قهرماني جوانان ليگ منطقه اي 92 و نائب قهرماني جام نوروز 93 و همچنين از مديريت شركت آسانسور افق فراز سير آقاي مرتضي آقاپوركمالي، مديريت آموزشگاه آذرتك آقاي امير تعويضي و كالاي ورزشي سلامتي به جهت حمايتهاي مالي شان تقدر و تشكر مينمايد.

مديريت كانون علمي، فرهنگي و ورزشي اميد
سيد عزيز طالبي نامور            



طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 2
تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1392 | 10:07 | نویسنده : Elşən

خيلي از ورزشكاران از اينكه موقع تمرين انرژي لازم را ندارند و نمي توانند از حداكثر توانشان بهره ببرند شكايت دارند. كليد حل اين مشكل مي تواند در تغذيه ي قبل از تمرين ورزشي نهفته شده باشد. مقاله اي كه در قسمت زير آمده مي تواند تا حدود زيادي به افراد ورزشكار كمك كند تا بازدهي بهتري در حين تمرين داشته باشند.

معمولا ورزشكاران‌ بر روي‌ غذاي‌ قبل‌ از ورزش‌ تاكيد زيادي‌ دارند و باور دارند كه‌ اين‌ امر، عنصر كليدي‌ در اجراي‌ حركات‌ ورزشي‌ است‌. بايد به‌ ياد داشته‌ باشيم‌ غذايي‌ كه‌ در طول‌ دوره‌ تمرين‌ نيز مصرف‌ مي‌شود، مهم است.

غذايي‌ كه‌ قبل‌ از تمرين‌ خورده‌ مي‌شود، بايد به‌ عنوان‌ يك‌ موقعيت‌ خوب‌ براي‌ تنظيم‌ صحيح‌ ميزان‌ كربوهيدرات‌ و مايعات‌ بدن‌ در نظر گرفته‌ شود و راحتي ورزشكار را در طي ورزش تضمين‌ كند.


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1392 | 09:58 | نویسنده : Elşən

از باشگاه كه بيرون مي آييد حسابي خسته هستيد و دوست داريد يك نوشيدني خنك يا يك غذاي سبك ميل كنيد. اما همان طور كه حتما شنيده ايد، پس از ورزش نبايد بلافاصله غذاهاي چرب و شيرين خورد.

اما ما در اينجا ميان وعده هايي به شما معرفي كرده ايم كه نه تنها بد نيست پس از ورزش ميل كنيد، بلكه توصيه هم مي كنيم حتما آنها را ميل كنيد. آنها سرشار از پروتئين و كربو هيدرات هستند كه براي ماهيچه ها و تقويت بدن لازمند.


آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1392 | 09:51 | نویسنده : Elşən

ورزشكاران بزرگ براي وضعيت هاي خيلي دشوار در ورزش ، زمينه ي تدبير را در نظر مي گيرند . برخي احساسات در تخريب احتمالي تدابير ، نقش موثري دارند و ممكن است احساسات ديگران به طور طولاني ، موجب تقويت تيم شده و موثر واقع شود .




طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : جمعه 2 اسفند 1392 | 03:45 | نویسنده : Elşən
بايرام آيين 2-سي (21 فوريه) دونيا آنا ديلي گونو بوتون آنا ديلينده دانيشان اينسانلارا موبارك اولسون.







طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : شنبه 26 بهمن 1392 | 07:48 | نویسنده : Elşən
بغض آذربايجان تركيد

 بغض آذربايجان تركيد

نه فقط اين پنج سال.سال هاي سال، آن زمان كه در سطح اول فوتبال كشور براي خود يلي بود.با واسيلي قوجا و قبل از آن و بعد از آن.يك تيم شايسته،يك تيم قلدر،يك تيم قابل احترام و ترسناك براي رقيبان.اما روزگار است ديگر،گاهي بهترين تيم هاي دنيا نيز نمي توانند به يك كاپ معتبر برسند.با واسيلي قوجا آنقدر تيم خوبي بوديم كه لااقل يك قهرماني برازنده مان بود.اما نشد.

نشد كه نشد! تراختور براي ما تراختور بود و خواهد بود.

اما اين 5 سال، چيز ديگري بود.براي كل باشگاه،براي همه بازيكنان و مربيان.و براي هواداران.هواداران و هواداران.نه اينكه من هم جزئي از آنها باشم و اين چنين زبان به تعريف و تمجيد بگشايم.
واقعاً سختي كشيديم.از طعنه و زخم زبان ديگران تا همه قهرماني ها و موفقيت هايي كه در آخرين ثانيه ها از دست رفت.
كسي چه مي داند يك سال از جان و دل مايه گذاشتن،يك سال خون دل خوردن و سر آخر با يك سوت اشتباه،قهرماني ها را با يكي دو امتياز اختلاف ،تقديم كردن چه معني مي دهد!

ديروز بغض آذربايجان تركيد،مثال اين پنج سال بسان 5 حمله خطرناك بود كه هر كدام به دلايلي به تيرك دروازه اصابت مي كرد و استاديوم مملو از جمعيت، فرياد " اي واي" سر مي دادند.حالا ببين در نا اميدي محض، چگونه شوتي سركش به تور دروازه فوتبال مي چسبد،استاديوم منفجر مي شود و بغض نيم قرني آذربايجان مي تركد.

ممنون از همه كه براي اين موفقيت تلاش كردند.از همان بدو تأسيس.
خوش به حال كساني كه در اين رويداد مهم تيم را تنها نگذاشتند.خوش به حال كساني كه تاريخ جشن نخستين قهرماني تراختور را براي فرزندانشان بازگو خواهند كرد.آنها بدانند كه پدرانشان ،جزئي از اين داستان راستان بودند.فراتر از چيزي كه در قصه ها مي نويسند.
زبان از شدت بغض در دهان نمي چرخد و دست به احترام اين روز تاريخي همچنان مي لرزد.

قوربان اولوم آذربايجان،بو مقدس تورپاغينا...

... موبارك دي ...




طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 1
تاريخ : یکشنبه 20 بهمن 1392 | 08:49 | نویسنده : Behnam

اعيان زاده اي به سقراط گفت: ‹‹من از خانواده بزرگي هستم كه پدرم فلان است و جدم بهمان است و همه كس و كارم اشخاص مهمي هستند اما تو هيچ كس را نداري كه به آن افتخار كني.››

سقراط گفت: ‹‹ اتفاقا درست است تو همه فاميلت انسانهاي بزرگي هستند و متاسفانه تو از همه پست تري و تو باعث ننگ آنهايي و من در راس خانواده اي هستم كه از من آغاز ميشود و باعث شرف و افتخار من است.››




طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 | 05:36 | نویسنده : Elşən

جوانمردي در ورزش

جوانمردي نبايد در بردن اجرا شود بلكه بايد در باختن هم باشد . براي مثال ...
آردينئ اوخو، حتمن

طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0
تاريخ : سه شنبه 8 بهمن 1392 | 04:51 | نویسنده : Hüccət
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت آقاي آقاپور

انتخاب به جاي آقاي آقاپور به سمت مسئول روابط عمومي هئيت فوتبال شهرستان بناب براي بنده مايه خوشحالي و سربلندي گرديد و اين امر را خدمت دوستان و محضر ايشان تبريك عرض ميكنم.



طبقه بندی: Yazı،

باخيش لار 0

تعداد کل صفحات : :: 1 2 3 4 5