تاريخ : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 | 04:39 | نویسنده : Elşən

  

  

از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان تیم فوتسال جوانان امید آذربایجان دیروز 4شنبه 93/2/9 ساعت 17:30 میزبان تیم جوانان مس سونگون آذربایجان (تبریز) بود. که در پایان بازی امید آذربایجان در حالی که 3-1 از حریف خود عقب افتاده بود بازی را به تساوی کشاند تا برای صعود به فینال این مسابقات نیاز به برد در بازی برگشت روز جمعه 94/2/11 در خانه حریف داشته باشد.

لازم به ذکر است که امید آذربایجان در دو مرحله قبلی با برد در خانه حریفان به مرحله بعد صعود کرده است. آیا اینبار نیز این اتفاق خواهد افتاد؟ بازی روز جمعه این سوال را پاسخ خواهد داد.

 

شرح بازی:

با شروع بازی توسط تیم مس در همان حرکت اول امید آذربایجان 1 گل دریافت کرد و سپس در ادامه در همان دقیقه اول امید بازی را به تساوی کشاند. ولی بازی آشفته، ضعیف و دور از انتظار امید باز هم مس را به گل رساند. با شروع نیمه دوم امید به قصد تغییر نتیجه در خانه خود بازی را شروع کرد ولی روی یک غافلگیری گل سوم را دریافت کرد تا نتیجه 3-1 بشود. 15 دقیقه انتهایی بازی با حملات پر تعداد و دامنه دار امید همراه شد که نتیجه آن به تساوی کشاندن بازی بود. امید روی بازی مستقیم به این 2 گل دست یافت. اگر بی دقتی بازیکنان نبود امید میتوانست به گل 4 و 5 نیز برسد ولی بازی با این نتیجه تمام شد تا امید آذربایجان برای رسیدن به فینال نیاز به برد در خانه حریف داشته باشد.

 

اسامی بازیکنان تیم امید آذربایجان :

علیرضا فضلی (1)

حجت هادوی (33)

حسین داوری بالا روشتی (3)

محمد قدرت پور تازه کند (6)

امیر رکابی بنابی (11)

امیر مقصودی (8)

امیر حسین کریمیان قدیم (9)

رضا سعیدی (18)

احسان افتخاریان انوشه (12)

 مهدی جنگجو (14)

 

 

 

 

 




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 2