تاريخ : جمعه 14 فروردین 1394 | 02:13 | نویسنده : Elşən
یئنی ایل و یئنی اومیدلر:

با شروع سال جدید و پس از تعطیلات چند روزه عید، اعضای امید سال را با همت و تلاش بیشتر، محکمتر از همیشه شروع کرد.
حضور منسجم همراه با تمرینات منظم و سخت در ایام تعطیلات نوید شروع یک سال رویایی را میدهد. حال که به نظر میرسد امید با آمادگی بدنی عالی منتظر رویارویی با حریفان است، امیدوار است تا در روزهای باقیمانده تا شروع دوباره مسابقات از لحاظ ذهنی و فکری نیز به بالاترین حد ممکن رسیده و مسیر پر افتخار و رو به جلوی خود را ادامه دهد.
اولین محک امید در این سال هفته آینده و در مقابل تیم ملکان از سری مسابقات لیگ استان خواهد بود تا با برد برابر حریف خود به نیمه نهایی لیگ استان و یک قدمی لیگ فوتسال جوانان کشور برسد. نتیجه ای که با این روحیه و آمادگی بچه ها خیلی هم دور از انتظار نیست، چرا که این مجموعه در برابر تیمها و حریفان به مراتب بهتر امتحان خود را پس داده است.
نقطه قوت امید در سال جدید همین آمادگی مطلوب و یکدلی بازیکنان خواهد بود. تغییر در مجموعه بازیکنان نیز کفه ترازو را به نفع تیم امید سنگین میکند، اضافه شدن نفراتی چون رضا سعیدی، امیر رکابی، امیر حسین کریمیان، حسین داوری به جای نفراتی که بنا به دلایلی از فوتسال خداحافظی کرده اند همچون میلاد محبت، میلاد رحیمی، علی شهبازی، رضا صفری، رضا خاک نژاد و همچنین استفاده از بازیکنان رده پایه نظیر علیرضا قهرمان نسب و پوریا فتح اله زاده، مجموعه ای کامل را برای سال 94 فراهم آورده است. نیز آمادگی بهتر و بازگشت به روزهای اوج بازیکنانی نظیر امیر مقصودی، علیرضا فضلی و مهدی جنگجو و اضافه شدن آقای قادر فردوسی به کادر فنی بی شک مزید بر علت خواهد شد. حتی افت بازیکنانی مثل احسان افتخاریان نیز نخواهد توانست امید را از مسیر اصلی خود منحرف کند.
همه ما میدانیم که امید فقط یک تیم نیست بلکه مجموعه ای است که در همه حال مثل یک خانواده، متحد و پشتیبان یکدیگر هستند و نتایج مثبت و منفی هیچ تاثیری در روند هدف گذاری امید آذربایجان نخواهد داشت.

...گؤزل گونلر بیزی گؤزله ییر...



طبقه بندی: Timə gorə (درباره تيم)،

باخيش لار 0