تاريخ : پنجشنبه 25 دی 1393 | 10:10 | نویسنده : Elşən

 


 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان در هفته 5 از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان پنجشنبه 93/10/25 ساعت 14 در سالن فجر باسمنج میهمان تیم جوانان امید باسمنج بود که در نهایت با نتیجه نزدیک 5-4 حریف خود را شکست داد و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور گروهی صعود خودش را قطعی کرد. با این نتیجه تیم امید آذربایجان با 10 امتیاز از 5 بازی پس از دبیری 12 امتیازی در رده دوم گروه خود قرار گرفت. امید باسمنج با 3 امتیاز و شهرداری شربیان با 1 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

مثل اکثر بازیهای این دوره تیم امید آذربایجان این بار نیز ابتدا با نتیجه 3-0 از حریف خود عقب افتاد ولی با گل دقایق پایانی نیمه اول با نتیجه 3-1 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم امید بازی را هجومی بازی کرد و در همان دقایق اول از روی یک ضربه کرنر به گل دوم رسید. بازی با حملات تیم امید دنبال میشد که روی یک ضد حمله یک گل دیگر نیز دریافت کرد تا در فاصله 7 دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه 4-2 به نفع باسمنج شود. در ادامه تیم امید با دو حرکت تیمی بازی را به تساوی کشاند تا 3 دقیقه پایانی با استرس و فشار بیشتری طی شود. در آخرین دقیقه بازی در حالی که تیم باسمنج 5 نفره حمله میکرد روی یک ضد حمله گل پنجم را دریافت کرد تا تیم امید آذربایجان با نتیجه 5-4 بازی را برده و به دور بعد صعود کند.

در این دیدار گلر تیم امید بهترین نمایش را در بین بازیکنان داشت: گرفتن یک پنالتی از حریف و 4 بار نجات دروازه به عنوان مدافع آخر از حرکتهای مثبت او بود.

بازی بعدی تیم امید آذربایجان روز جمعه 93/11/3 ساعت 14 با دبیری و در سالن بهزیستی تبریز خواهد بود که جنبه تشریفاتی دارد.

 

امتیازات بازیکنان:

علیرضا فضلی (1):
4بار نجات دروازه به عنوان مدافع آخر و گرفتن 1 پنالتی حریف و ناکام گذاشتن حملات حریف در چندین مورد همراه با اشتباه در جایگیری در 2 گل دریافتی تیم مجموعه نکات مثبت و منفی علیرضا است. نمره وی 8.5 است.

حمید افتخاری (4):

---

محمد قدرت پور (6):

بازی در نیمه اول توام با عدم وجود تعادل در کار دفاعی، اشتباه منجر به گل همراه با جایگیری های مناسب و بازی فیزیکی جسورانه در نیمه دوم عملکرد محمد در این دیدار میباشد. میتوان گفت که در این مسابقه محمد ضعیفتر از بازیهای قبلی بازی کرد. نمره وی 6 است.

امیر یزدانخواه (7):

---

امیر مقصودی (8):

سعی در دریبل زدن مبتدیانه حریف و نهایتا اشتباه منجر به گل، عدم وجود تعادل ذهنی و روانی، بازی با استرس نمونه هایی از عملکرد ضعیف امیر در این مسابقات بود. نمره 5 مناسب برای اوست.

رضا صفری (9):

دوندگی زیاد همراه با عدم تعادل و عدم کنترل مناسب توپ و دفاع نامناسب نمره او را 5.5 میکند.

امیر رکابی (11):

علیرغم مدت کم بازی عملکرد مناسبی و مثبتی در داخل زمین داشت ولی نمره دادن به وی سخت است.

احسان افتخاریان (12):

کمی زمان میبر تا موتور بازی و موتور فکری احسان کار بیافتد! 2 گل و 1 پاس گل و چندین دفاع عالی همراه با سعی در دریبل حریف و اشتباه منجر به گل نمره وی را 7 میکند.

مهدی جنگجو (14):

---

علی شهبازی (16):

باز هم میل به کارهای انفرادی و عدم تمام کنندگی و ضعف در دفاع تک به تک و یارگیری در بازی علی مشهود بود. جایگیری مناسب در هنگام حمله و زدن 1 گل امتیاز مثبت برای بازی علی محسوب میشود. علی میتواند با کمی آرامش فکری همان بازیکن قبلی باشد. نمره وی 6 است.

رضا سعیدی (18):

هر چقدر که در نیمه اول ضعیف بازی کرد با بازی خوبش در نیمه دوم و زدن 2 گل و 1پاس گل استثنائئ توانست هجمه انتقاد را از خود کم کند. کمبود نفس و قدرت کم شوت همیشه در بازی رضا بوده است. نمره او 7.5  است.

حجت هادوی (33):

---




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 1