تاريخ : یکشنبه 21 دی 1393 | 12:43 | نویسنده : Elşən


 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان در هفته 4 از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان جمعه 93/10/19 ساعت 14 در سالن مجتمع بزرگ ورزشی میزبان تیم جوانان شهرداری شربیان بود که در نهایت با نتیجه 6-3 حریف خود را شکست داد. با این نتیجه تیم امید آذربایجان با 7 امتیاز از 4 بازی پس از دبیری 12 امتیازی در رده دوم گروه خود قرار گرفت. امید باسمنج با 3 امتیاز و شهرداری شربیان با 1 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

در این بازی خبری از شور و اشتیاق همیشگی امید آذربایجان برای برد نبود و این تیم با بی میلی و سردرگمی بازی میکرد. نیمه اول این دیدار با نتیجه 2-0 به پایان رسیده بود.

با این نتیجه امید آذربایجان در صورت کسب یک امتیاز از بازی بعدی که به میزبانی امید باسمنج انجام خواهد شد، به دور بعد صعود خواهد کرد.

جا دارد از حضور تمام تماشاگران و مسئولین و دبیر هئیت فوتبال بناب آقای امیر عربی، رئیس کمیته داوران آقای بهرام فرزانه، مربیان و ورزشکاران و اهالی ورزشدوست به خاطر حمایتهایشان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم.

 

  امتیازات بازیکنان:

علیرضا فضلی (1):
3دفع توپ خوب و چند پرتاب مناسب همراه با یک مورد پرتاب اشتباه نکات مثبت و منفی بازی اوست. علیرضا بایستی بیشتر با بازیکنان صحبت کند. نمره وی 7 است.

حمید افتخاری (4):

---

محمد قدرت پور (6):

40 دقیقه بازی با فکر و عالی، 3 شوت مناسب و دفاع عالی نکات قابل ذکر بازی وی است. روی یکی از گل ها نیز در یار گیری اشتباه کرده بود. با این حال وضع بازی او راضی کننده بود و نمره 7.3 را میگیرد.

امیر یزدانخواه (7):

---

امیر مقصودی (8):

زدن 2 گل نیز نمیتواند بازی ضعیف امیر را پوشش دهد. عدم وجود آمادگی جسمانی، عدم تعادل و حفظ و کنترل توپ، بازی ضعیف با هر دو پا، دادن پاسهای ضعیف عمده ترین نکات بازی امیر است. تنها نکته مثبت بازی او را میتوان جاگیری مناسب در زمان حمله عنوان کرد. نمره امیر به لطف زدن 2 گل 6.5 است.

رضا صفری (9):

کنترل نامناسب توپ، عدم تعادل در حین بازی، سردرگمی و ... در بازی رضا مشهود بود. رضا بایستی فکری اساسی به بازیش کند. رضا نیز کم کم در لیست بازیکنان مورد دار از لحاظ اخلاقی و انضباطی قرار میگیرد. بالاترین نمره او 5 است.

امیر رکابی (11):

ضعیفترین بازی امیر در این چند مسابقه بود. دفاع ناقص، پاسهای اشتباه، گم کردن توپ و ... بیش از همه چیز به چشم می آمد. تنها نکته مثبت قابل ذکر دوندگی اوست. امتیاز امیر 5.5 است.

احسان افتخاریان (12):

علیرغم بازی ضعیف و خودخواهانه و بی حال در نیمه اول، در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم یکی از بهترین نمایش ها را داشت. 1 گل و  1 پاس گل ماحصل این بازی خوب در این 10 دقیقه بود. ولی خود خواهی، عدم میل به تغییر بازی خود همراه با بدبینی نسبت به دیگران همیشه بازی خوب احسان را خراب کرده و خواهد کرد. او بایستی کاری را انجام دهد که از وی خواسته میشود که نتیجه اش را نیز در دوره های قبلی دیده است. همچنین احسان باید فکر اساسی به مورد های اخلاقی و انضباطی خود بکند. بیشترین نمره او با عدم احتساب مورد انضباطی 6.8 است.

مهدی جنگجو (14):

---

علی شهبازی (16):

تعلل زیاد در حین صاحب توپ شدن، عدم تمام کنندگی مناسب، دفاع نه چندان خوب همراه با انتظارات غیر معقول از هم تیمی ها و صحبت خیلی زیاد در بازی کردن مجموعه نکات منفی علی در این بازی بود. آمادگی نسبتا مناسب و میل به جنگندگی را نیز میتوان مثبتهای علی برشمرد. علی نیز مانند احسان و رضا صفری باید فکر اساسی به مورد های اخلاقی و انضباطی خود بکند. نمره اش 6.1 است.

رضا سعیدی (18):

3 گل و 1 پاس گل بیش از مورد های دیگر در این بازی رضا به چشم آمد. دریبلهای به قصد شوت او نامناسب است و به راحتی توپ را از دست می دهد. سرعت حرکتی رضا قابل توجه است. بایستی بیشتر روی کنترل توپ کار کند. بالاترین نمره بازی برای او و 8 است.

حجت هادوی (33):

نمره دادن به حجت با توجه به اولین حضور در میدان بعد چندین ماه سخت است. ولی صحبت کردن با بازیکنان و 2 دفع توپ همراه با اشتباه در جایگیری در لحظه زده شدن گل حریف و عدم تسلط بر توپ نکات مثبت و منفی بازی اوست. خوشبینانه ترین نمره حجت 6.2 است.

 




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0