تاريخ : یکشنبه 7 دی 1393 | 03:13 | نویسنده : Elşən
آنالیز بازی با دبیری تبریز:

بالاخره نکات مثبت و منفی تیم در بازی با دبیری توانست به بهترین شکل ممکن نمود پیدا کند. میتوان کل بازی را به 3 قسمت تقسیم کرد: نیمه اول و نیمه دوم تا خوردن گل اول، بعد از گل اول تا خوردن گل دوم، بعد از گل دوم تا پایان بازی.

نیمه اول و نیمه دوم تا خوردن گل اول:
به جز 4،5 دقیقه ابتدایی نیمه اول که همراه با گردش توپ توسط تیم دبیری بدون ایجاد خطر بر روی دروازه ما بود، در بقیه بازی تیم ما خیلی سرتر از حریف خود بود. گردش توپ، خلق موقعیت، گرفتن ضربات ایستگاهی در محوطه حریف نکات مثبت تیم ما بود ولی عدم تمرکز در زدن ضربات آخر، نا به سامانی در محوطه جریمه حریف عواملی بود که ما را از رسیدن به گل و امتیاز در این بازی محروم کرد. این فاکتورهای منفی را نمیتوان فقط به حساب استرس ناشی از بازی گذاشت چرا که عدم وجود تمرین مناسب و کافی نیز بی تاثیر در این گونه عوامل نیست. دفاع نسبتا خوب و تقریبا بی نقص و ضد حمله های خطرناک (هر چند بی نتیجه) بهترین فاکتورهای قابل بیان در این بازه زمانی بود.

بعد از گل اول تا خوردن گل دوم:
خوردن گل تا حدود زیادی شیرازه تیم را خصوصا در دفاع کردن به هم ریخت. خلق موقعیت های مسلم و به مراتب بهتر گلزنی همراه با دادن موقعیت به حریف نیز مهمترین نکات این بازه بود. کم شدن قدرت جسمانی تیم نیز بیشتر مشهود بود و اینکه چرا در این زمان تعویض بازیکنان دفاعی با بازیکنان خسته صورت نپذیرفت را میتوان احتمالا در میل به حمله و رسیدن به گل توسط کادر فنی بیان نمود.

بعد از گل دوم تا پایان بازی:
با توجه به 5 خطا شدن تیم حریف ولی باز هم قدرت تهاجمی تیم ما نتوانست کاری انجام دهد که این میتواند ضعف مطلق در عدم وجود آمادگی جسمانی برای شرایط مسابقه را عنوان کرد. در این بازه عدم استفاده از قدرت دفاعی تازه نفس را به سادگی میتوان دریافت: فشار به حریف و گرفتن خطا در موقعیت مناسب که منجر به پنالتی دوم میشد.

در کل نمیتوان از بازی خوب تیم در مقابل یکی از بهترین تیمهای استان و کشور چشم پوشی کرد. شاید ما بهترین و تنهاترین تیم شهرستانی باشیم که توانستیم دبیری نامدار را کاملا تحت فشار قرار دهیم، چه بسا اگر کمی شانس با ما یار بود و گل اول را میزدیم دبیری با نتیجه ای فاجعه بار به تبریز باز میگشت...
بی شک با این نوع بازی و بهتر شدن نقاط ضعف، بردن دبیری در تبریز را به راحتی امکانپذیر خواهد کرد.


"کادر آنالیزور تیم امید آذربایجان"



طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0