تاريخ : جمعه 5 دی 1393 | 07:52 | نویسنده : Elşən

 

تیم فوتبال جوانان امید آذربایجان در سومین بازی از سری مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان جمعه 93/10/5 ساعت 14 در سالن مجتمع بزرگ ورزشی بناب میزبان تیم جوانان دبیری بود که در نهایت با نتیجه 0-2 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. با این نتیجه تیم امید آذربایجان با 4 امتیاز از دو بازی پس از دبیری 9 امتیازی در رده دوم گروه خود قرار گرفت. امید باسمنج با 3 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نیمه اول این بازی در حالی که امید به مراتب بازی بهتر و پر موقعیتی را انجام داد اما در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز امید با وجود خلق موقعیتهای بیشتر موفق به گلزنی نشد تا تیم دبیری از روی ضربه ایستگاهی به گل اول برسد. بعد از آن نیز امید چندین موقعیت مسلم گلزنی و تک به تک را از دست داد تا این بار نیز دبیری با یک شوت نتیجه را 2-0 کند. امید در ثانیه های آخر نیز صاحب پنالتی دوم شد ولی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

نکته ای که در این بازی مشهود بود: تیم امید هم در دفاع منطقه ای و هم در حملات خیلی سرتر از حریف نامدار خود بود ولی عدم وجود تمرکز کافی و دقت در ضربات پایانی را میتوان عامل باخت این تیم قلمداد نمود.

با این نتیجه امید آذربایجان راه صعود خود را سخت تر کرد چرا که در دور برگشت بازیها میهمان هر دو تیم مدعی صعود یعنی دبیری و باسمنج خواهد بود.

جا دارد از حضور تمام تماشاگران و مسئولین، اعضای تیم امید، مربیان و ورزشکاران و اهالی ورزشدوست به خاطر حمایتهایشان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم.

 

 امتیازات بازیکنان:

علیرضا فضلی (1):

با اینکه بازی زیاد پر فشاری را نسبت به بازیهای قبلی تجربه نکرد، ولی 2 خروج به موقع در نیمه اول و 4 دفع مناسب توپ در نیمه دوم نکات مثبت بازی علیرضا محسوب میشود. روی گل اول او را نیز میتوان مقصر دانست چرا که نظم دادن به خط دفاعی و سازماندهی تیم در هنگام ضربات ایستگاهی حریف بیشتر بر عهده گلر تیم است. بالاترین نمره وی 6.5 است.

حمید افتخاری (4):

---

محمد قدرت پور (6):

نظم دادن به دفاع منطقه ای و کند کردن حرکت بازیکنان حریف همراه با ضعف در دفاع تک نفره و کند بودن در هنگام دریبل زدن حریف نکات مثبت و منفی بازی محمد را تشکیل میدهد. محمد بایستی خودش را بیشتر در موقعیت شوت زنی قرار دهد. نمره اش 6.8 است.

امیر یزدانخواه (7):

---

امیر مقصودی (8):

---

رضا صفری (9):

کنترل نامناسب توپ و ضعف در هنگام حمله فاکتورهای امتیازدهی به بازی رضا خواهد بود. نحوه بازی رضا سیر نزولی دارد. نمره رضا 5.2 میتواند باشد.

امیر رکابی (11):

بهترین در دفاع ولی ضعف در حمله ماحصل بازی اوست. 3 دفع توپ با سر و ناکام گذاشتن حمله حریف همراه با بازی درگیر و جسورانه نکات مثبت بازی امیر است. بیشترین امتیاز برای امیر و 7.2 است.

احسان افتخاریان (12):

کمبود آمادگی جسمانی، عدم سرعت مناسب در هنگام حمله همراه با بی دقتی و تمرکز نداشتن مهمترین نکات منفی بازی احسان است. نمره او 5 خواهد بود.

مهدی جنگجو (14):

مهدی بایستی بداند که عدم تحرک و چابکی در زمان دریبل زدن باعث ناکام بودن دریبل خواهد بود. مهدی میتواند با تمرکز و آمادگی بیشتر بهتر از اینها کار کند. رها کردن یار حریف در هنگام دفاع اشتباه قابل چشم پوشی نیست. نمره 5.4 بهترین نمره برای او است.

علی شهبازی (16):

باز هم بزرگترین مشکل علی عدم کنترل اعصابش بود. طبیعی است که اگر آمادگی جسمانی در حد مطلوب نباشد فشار روانی بازی نیز بیشتر نمود پیدا خواهد کرد. قدرت تمام کنندگی ضعیف، دفاع تک به تک ضعیف ولی بازیسازی در حد خوب نکات بازی علی است. نمره او 6 است.

رضا سعیدی (18):

سرعت قابل توجه در هنگام حمله و توجه به فضاهای خالی حریف همراه با قدرت تمام کنندگی ضعیف و کنترل و حمل توپ نامناسب نمره رضا را 6.8 میکند.

حجت هادوی (33):

---




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0