تاريخ : جمعه 21 آذر 1393 | 05:23 | نویسنده : Elşən

تيم فوتبال جوانان اميد آذربايجان در اولين بازي از سري مسابقات ليگ فوتسال جوانان استان امروز 5شنبه 93/9/20 ساعت 14 ميهمان تيم شهرداري شربيان بود. در اين ديدار در حالي كه تا دقيقه 35 اميد آذربايجان با نتيجه 3-0 از حريف خود عقب بود در 5 دقيقه آخر با زدن 3 گل بازي را با تساوي 3-3 و كسب 1 امتياز به پايان رسانيد.

امتيازات بازيكنان تيم اميد آذربايجان:

عليرضا فضلي (1):

عليرغم دريافت 3 گل، در هيچ كدام از گلها نميتوان او را مقصر دانست. نمايش خوب در نيمه 2 و گرفتن 3 موقعيت تك به تك نمره اش را بيشتر ولي وجود اشكالات در پرتاب ها و شروع مجدد ها از نمره عليرضا كم ميكند. 7.5 امتياز مناسب براي اوست.

حميد افتخاري (4):

نمايش خوبش در نيمه اول را با بازي بد در نيمه دوم خراب كرد. كنترل نا مناسب، بي دقتي در ارسال پاس، يارگيري نامناسب و بي دقتي در زدن ضربات آخر از نقاط ضعف حميد در اين بازي بود. نمره خيلي خيلي خوشبينانه براي او 6 ميباشد.

محمد قدرت پور (6):

عليرغم زدن يك گل از روي نقطه پنالتي در لحظات پر فشار بازي، بدترين نمايش محمد در اين چند سال اخير بود. بي دقتي در پاس دادن، ضعف در پوشش به عنوان مدافع آخر، دريبل خوردن ضعف هاي او محسوب ميشود. ضعيفترين نمره براي اوست: 4.5

امير يزدانخواه (7):

توپ گيري بهتر همراه با سر در گمي و بي دقتي در پيدا كردن يار خودي عملكرد او در اين بازي است و حاصل آن نمره 5 براي امير است.

امير مقصودي (8):

دوندگي زياد امتياز مثبت و عدم كنترل مناسب، دادن پاس با قدرت و شدت كمتر امتياز منفي براي امير است. امتياز مناسب براي او 6.1 است.

رضا صفري (9):

---

امير ركابي (11):

نيمه 2 با وجود بازي كمتر از نيمه اول نمايش قابل قبولي داشت. كنترل نامناسب و بي دقتي در ارسال پاس همراه با سر در گمي امتياز منفي براي امير خصوصا در نيمه اول است. توپ گيري بهتر در نيمه دوم تنها امتياز مثبت براي اوست. در مجموع نمره 5.8 مناسبترين نمره او خواهد بود.

احسان افتخاريان (12):

زدن گل نمره وي را بيشتر ميكند ولي ميل به تكروي و دريبل زياد همرا با شوت هاي بي دقت و پاسهاي ضعيف و كم دقت نمره احسان را پايين آورده و 5.5 ميكند.

مهدي جنگجو (14):

---

علي شهبازي (16):

سرعت كم، اقدام به دريبل زياد و سر در گمي در كل بازي همراه با عدم تعادل ذهني نقاط ضعف وي در اين بازي محسوب شده و تنها نكته مثبت بازي علي زدن گل در شرايط اعتماد به نفس بالا بود. امتياز 6 نمره بدي براي او نخواهد بود.

رضا سعيدي (18):

بازي درگير و دوندگي زياد نكات مثبت بازي رضا بود. عدم هماهنگي با بازيكنان تيم و بي دقتي در دادن پاس و زدن ضربات آخر امتياز منفي براي اوست. امتياز 5.3 بيشترين و خوشبينترين نمره براي رضاست.

حجت هادوي (33):

---




طبقه بندی: ustan oyunları (بازيهاي استاني)،

باخيش لار 0