تاريخ : جمعه 1 فروردین 1393 | 12:57 | نویسنده : Elşən
تيم اميد آذربايجان كه با نام آموزشگاه آذرتك در اولين دوره اين مسابقات شركت كرده بود، در تنها گروه 4 تيمه اين مسابقات، گروه B، با تيمهاي مدعي پرده سراي بايگان (المپيك)، عجشير و گلستان هم گروه شد. در ديدار اول، تيممان با تيم عجبشير مساوي كرد، در بازي دوم 8-2 از سد گلستان گذشت و در بازي سوم 2-1 تيم مدعي پرده بايگان را شكست داده و به عنوان تيم اول از گروه خود صعود كرد. در اولين بازي حذفي تيممان با تيم موبايل حامد، بهترين و فني ترين تيم مسابقات كه بازيكناني از بناب و تبريز و قزوين را در تركيبش داشت، مساوي كرده و در ضربات پنالتي اين تيم مدعي را شكست داد. در بازي نيمه نهايي به مصاف زاوشت رفته و در حاليكه تا دقيقه 36 بازي 2-0 از حريف عقب بوديم در نهايت با نتيجه 5-2 حريف را شكست داده و توانستيم به فينال مسابقات راه پيدا كنيم. ديگر فيناليست اين مسابقات تيم اميركبير بود كه از خوش اقبالي در گروه 3 تيمي و با تيمهاي نه چندان مطرح بازي كرده و با يك استراحت (يك بازي كمتر) و يك بازي ساده در نيمه نهايي به فينال اين مسابقات رسيده بود. در بازي فينال اگر بازيكنان تيممان در نيمه اول مثل نيمه دوم با اعتماد به نفس بازي ميكردند، الان سومين كاپ قهرماني را نيز كسب كرده بوديم. در اين بازي نيمه اول ميتوان گفت 10% بازي خودمان را انجام داديم و 2-0 عقب افتاديم و در نيمه دوم با وجود ارائه بازي منطقي، سراسر هجومي و با مالكيت تقريبي 75%، با بد شانسي و بي دقتي موقعيتها را از دست داده و در نهايت با نتيجه 3-1 بازي را واگذار كرديم.
با اين حساب پرونده تيم در سال 92 با دو مقام قهرماني و يك نائب قهرماني بسته شد.
به اميد فرداهاي بهتر تيم اميد آذربايجان...

بازيكنان تيم اميد آذربايجان:
حجت هادوي، عليرضا فضلي، ميلاد ملكي، محمد قدرت پور، مهدي جنگجو، احسان افتخاريان، امير مقصودي، علي شهبازي، سجاد عظيمي، يوسف حيدري، ميلاد محبت، رضا صفري.

عملكرد تيم:

در طي 6 مسابقه 4 برد، 1 تساوي، 1 باخت، 19 گل و 11 گل خورده حاصل كار تيم بود. ميانگين 3.16 گل زده در هر بازي كه آمار خوبي است. و ميانگين 1.83 گل خورده در هر بازي كه آمار متوسطي است.

16 گل تاكتيكي و فقط 3 گل از روي نبوغ فردي به ثمر رسانديم كه واقعا آمار خيلي فوق العاده اي است.

5 گل از روي اشتباه محض بازيكنان و 6 گل از روي تاكتيك حريفان خورده ايم كه براي تيمي كه داعيه بهترين تيم منطقه را دارد آمار جالبي نيست.

5 گل در نيمه اول و 14 گل در نيمه دوم زديم. يعني در نيمه دوم خيلي بهتر عمل كرده ايم.

5 گل در نيمه اول و 6 گل در نيمه دوم دريافت كرده ايم. يعني در نيمه دوم نسبتا ضعيف عمل كرده ايم.

نكته قابل توجه عدم دست و پا بسته بودن تيم در كل مسابقات بود (چه در مقابل بهترين تيم مسابقات، موبايل حامد، و چه در بازي فينال و بازيهاي ديگر). يعني هر موقع خواستيم، توانستيم بازي فني و موفق خود را در مقابل حريفان ارائه كرده و نتيجه بگيريم.



طبقه بندی: ليگ منطقه اي فوتسال بناب/اويونچولار،

باخيش لار 0