تاريخ : یکشنبه 20 بهمن 1392 | 01:16 | نویسنده : Elşən
 هفته دوم ليگ فوتسال نيز با حاشيه هاي خاصي همراه بود:

اولين حاشيه سرماي بيش از حد سالن برگزاري مسابقات (مجتمع بزرگ ۴۰۰۰ نفري) بود كه واقعا چنين مواردي شايسته و برازنده چنين سالن بزرگي نيست و اميد است مسئولين فكر اساسي به اين موضوع بكنند.

در اولين بازي اين هفته شاگردان فرزاد امامي (گالري عرفان) در حاليكه تا دقيقه ۳۳ بازي ۴-۰ از حريف خود (موبايل ائل سس) پيش بودند، در عرض چند دقيقه بازي را ۵-۴ عقب افتادند ولي در نهايت ۵-۵ بازي را به پايان بردند.

مربي تيم پاس، ماني جهان سير، هنگام بازي تيمش برابر تيم آراز پالتو خود را در آورده بود و در آن سرماي سالن با تيشرت تيمش را هدايت ميكرد.

در تنها ديدار رده نوجوانان نيز دو تيم ادغام شده فولاد و آراز زورشان به تيم الكتريكي مرادي نرسيد تا غلامرضا مرادي، مربي الكتريكي، باز هم ۳ امتياز شيرين را كسب كند.

در حساسترين بازي هفته، تيم آذرالكتريك و ياران حامد عبدالرحماني در مصاف با تيم اميد آذربايجان كه با يك نفر اخراجي و از هم پاشيدگي تيمي بازي را دنبال ميكرد نتوانستند عملكرد مناسبتري داشته باشند و با از دست دادن پنالتي و موقعيتهاي فراوان باز هم مثل هفته اول در دقيقه ۴۰ بازي را واگذار كردند تا شانس آنها براي قهرماني كمرنگتر شود.

در آخرين ديدار هفته ياران سجاد عليدوستي در برابر تيم اميد بيرليك، در روزي كه كم فروغتر از هميشه بودند با خوش شانسي و كم تجربگي بازيكنان حريف ۳ امتياز ارزشمند را بدست آوردند و با روحيه اي مضاعف پا به هفته سوم و مصاف با تيم اميد آذربايجان بگذارند.

حضور آقاي حاج رحيم پاكيزه خوي، رئيس هئيت فوتبال بناب، به همراه آقاي حاج احمد امير عربي، دبير هئيت فوتبال به همراه عوامل فوتبالي شهرستان و بازيكنان سالهاي نه چندان دور بناب، مرتضي آقاپوركمالي، مهدي صمدي بناب و مهدي صمدي آغداش كه آلان به عنوان مربي و اسپاسر تيمها فعاليت دارند، در سالن مسابقات نيز از نكات قابل توجه هفته دوم بود.

همچنين حضور تماشاگران هر چند اندك ولي پر شور به همراه تشويقهاي آنها برگزاري مسابقات را جذاب تر كرده بود.

 

ترينهاي هفته ۲:

بهترين بازيكن جوانان: رضا آندستا (تيم آراز)

بهترين بازيكن نوجوانان: امير نصيري (تيم الكتريكي مرادي)

ناكام ترين بازيكن هفته: علي شهبازي (اميد آذربايجان)

بهترين تيم هفته: موبايل ائل سس

ناكام ترين تيم هفته: گالري عرفان

 ناكام ترين مربي هفته: حامد عبدالرحماني (تيم آذر الكتريك)




طبقه بندی: ليگ منطقه اي فوتسال بناب،

باخيش لار 0