تاريخ : یکشنبه 20 بهمن 1392 | 12:10 | نویسنده : Elşən

جمعه 18/11/1392 در هفته دوم از سري مسابقات ليگ فوتسال منطقه اي بناب، تيمهاي اميدB و كبابي حيدربابا با هم مسابقه دادند كه در نهايت تيم ما 4-1 بازي را باخت.

در اين ديدار عليرغم اينكه تيممان خيلي بيشتر از حريف صاحب توپ بود و موقعيت هاي بيشتري نيز داشت، ولي بر اثر بي دقتي نتوانست از موقعيتها استفاده كند و در نهايت بازي را واگذار كرد.

                                                    

امتيازات بازيكنان:

پوريا فتح اله زاده: در گل آخر مقصر اصلي بود ولي 5 موقعيت تك به تك را از حريف گرفت تا بتوان در آينده روي او حساب ويژه اي باز كرد. امتياز عالي 7 براي نمايش او است.

علي زمزم: اينبار نوبت او بود تا جو سالن تاثير خودش را روي او بگذارد. خبري از اعتماد به نفس بالا نبود، ولي باز هم مثل هميشه بازي درگير امتياز مثبتي براي او محسوب ميشود و 6 ميگيرد.

عليرضا صفري: باز هم 2،3 موقعيت گل را از دست داد. از پاسهاي دقيق خبري نبود و كم تحرك تر عمل ميكرد. 6 امتياز بدي محسوب نميشود.

ميلاد رحيمي: باز هم فعال، درگير و فداكارانه بازي كرد. خلق 2 موقعيت گل امتياز مثبتي حساب مي شود كه اگر همراه با گل بود امتياز عاليي را كسب ميكرد. 7 امتياز ميلاد است.

علي شوقي: نسبت به بازي قبل بهتر عمل ميكرد. حركات كند، ميل به دريبل (با آهنگ كند) باز در علي وجود داشت. زود عصباني شدن لطمه زيادي به خودش وارد ميكند. 5.5 خوشبينانه ترين امتياز است.

محمد رضا محمديان: به عنوان مدافع باهوش عمل ميكرد ولي بعضي حركتها و پاسهاي نمايشي امتياز منفي براي يك بازيكن محسوب ميشود. روي پاسهاي انتقالي (دفاع به حمله) بايستي بيشتر كار كند. امتياز قابل قبول 7 را ميگيرد.

امير رضا صافي: خلق موقعيت گل و قرار گرفتن در موقعيتهاي گل امتياز مثبت و هدر دادن موقعيتها منفي محسوب شده و امتياز 6 را ميگيرد.

مهدي نصيرزاده: آنچنان در جريان بازي قرار نگرفت و امتياز دادن به وي سخت است.

مهدي عباسعلي پور: آنچنان در جريان بازي قرار نگرفت و امتياز دادن به وي سخت است.

عليرضا قهرمان نسب: آنچنان در جريان بازي قرار نگرفت و امتياز دادن به وي سخت است.




طبقه بندی: ليگ منطقه اي فوتسال بناب/اويونچولار،

باخيش لار 0