تاريخ : یکشنبه 13 بهمن 1392 | 02:13 | نویسنده : Elşən

جمعه 11/11/1392 در چهارچوب مسابقات ليگ فوتسال منطقه اي بناب، تيمهاي اميدB و پاس با هم مسابقه دادند كه در نهايت تيم ما 4-2 بازي را باخت.

در اين ديدار عليرغم اينكه تيممان بيشتر از حريف صاحب توپ بود و موقعيت هاي زيادي را نيز ايجاد كرد، ولي نتوانست از موقعيتها استفاده كند و روي اشتباهات فردي بازي را واگذار كرد.

                                                    

امتيازات بازيكنان:

پوريا فتح اله زاده: استرس مسابقه و جو سالن به شدت روي او تاثير گذاشته بود و روي 2 گل مقصر بود. چند عكس العمل ضعيف نيز داشت. امتياز 5.

علي زمزم: با وجود سن كم، ميتوان بهترين بازيكن ميدان قلمداد كرد. اعتماد به نفس بالا، بازي درگير و جاگيريهاي مناسب امتيازش را بيشتر ميكند و 7.5 ميگيرد.

عليرضا صفري: در نقش مدافع خوب ولي در نقش مهاجم چندين موقيت 100% را از دست داد و امتيازش را به 6.5 كاهش داد. كمي بايد درگيرانه و دقيق بازي كند.

ميلاد رحيمي: فعال، درگير و فداكارانه بازي كرد. در 2،3 مورد جاگيري اشتباه عمل كرد. خلق چند موقعيت گل نيز امتياز مثبتي حساب مي شود. امتياز قبولي 7 بهترين امتياز براي ميلاد است.

علي شوقي: سر در گم و پر اشتباه بازي كرد. اصرار به تك روي و بازي نمايشي لطمه زيادي به خود و تيم وارد كرد. امتيازش بيشتر از 6 نخواهد شد.

سپهر خداياري: استرس زيادي داشت و كيفيت بازي خود را از دست داده بود. خبري از پاسكاري و ميل تهاجمي نبود. امتياز ضعيف 5 به سپهر تعلق ميگيرد.




طبقه بندی: ليگ منطقه اي فوتسال بناب/اويونچولار،

باخيش لار 0