تاريخ : جمعه 10 آبان 1392 | 03:41 | نویسنده : Elşən

تابستان 90 بعد از پايان امتحانات خرداد بود كه آقاي آقاپور با چند نفر از شاگردهايش از جمله "ميلاد ملكي، امين ساكتي، بهزاد مرداني، مجيد مشهودي، ساسان خيري، محسن ياري، مهدي رفعتي، ميلاد امجد و بعد ها امير مقصودي، حجت هادوي، مهدي نصيرزاده" يك سانس تمريني از سالن اميد (يادش به خير، زمان آقاي نصيري كه رئيس تربيت بدني آموزش و پرورش و آقاي رياحي مسئول سالن و كارشناس تربيت بدني بود و از اين جور كارها حمايت ميكردند نه مثل رئيس فعلي كه ...) به صورت قراردادي گرفت تا با هدف جمع كردن بچه ها در محيطي سالم، نه صرفا براي تشكيل تيم، دين خودش را به محبت بچه ها ادا كند.

تابستان بعد سال 91 بود كه آقاي آقاپور و آقاي طالبي اقدام به تشكيل كانون علمي، فرهنگي و ورزشي كردند كه پس از كش و قوسهاي فراوان با حراست آموزش و پرورش بر سر نام كانون (بيلگين، آرتان، آيدين، اميد) سرانجام اميد برگزيده شد و كانون اميد فعاليتهاي علمي و فرهنگي و ورزشي خود را آغاز كرد.

بعد از دو ماه و نزديك رمضان بود كه به پيشنهاد بچه ها قرار شد در جام رمضان رده نوجوانان يك تيم داشته باشند و يواش يواش پايه تيم كانون اميد پي ريزي شد. بعد از قرعه كشي و معلوم شدن گروهها، هنوز تيم كانون اميد تازه داشت نفر جمع ميكرد، كه محمد قدرت پور، مهدي جنگجو، مهران احد زاده و احسان افتخاريان در آن مقطع استعداد يابي و كشف شدند. در آن مسابقات با 20 روز تمرين منظم زير نظر آقاي رياحي و آقاي آقاپور تيم كانون اميد پس از شگفتي سازي فراوان، در مرحله نيمه نهايي شكست خورد و از رسيدن به فينال مسابقات باز ماند و نتوانست شگفتي سازي خود را تا روز آخر مسابقات حفظ كند.

بعد از يك ماه استراحت استارت تيم داري زده شد و در پاييز همان سال،91، در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان با بيش از 50 نفر اقدام به بازيكن سازي و تيم سازي به صورت حرفه اي شد.

د زمستان 91 تيم اميد در رده نوجوانان و جوانان در مسابقات ليگ منطقه اي كه در شهرستان بناب برگزار ميشد شركت كرد و در پايان توانست در هر دو رده نائب قهرمان شده و همچنين بهترين خط حمله و آقاي گلي هر دو رده را نيز نصيب بايكنان خود كند.

با پيگيري منظم تمرينات و اولويت "اول تحصيل بعد ورزش" پس از چند ماه تيم اميد در سه رده نونهالان، نوجوانان، و جوانان در مسابقات جام رمضان 92 شهرستان بناب شركت كرد و توانست در رده جوانان با اولين تجربه حضور بازيكنان، تيمهاي مدعي را يكي پس از ديگري شكست داده و به عنوان قهرماني برسد. با اين قهرماني بود كه تيم اميد در منطقه به عنوان قطب جديد فوتسال معرفي شد.

پس از يك ماه، اواخر تابستان 92 تيم اميد با شعار بازي تيكي تاكا در ليگ فوتسال جوانان مراغه شركت كرد و با ارائه بازي تيمي و نمايش زيباي تيكي تاكا، سرانجام نتوانست در مراحل پاياني به موفقيت برسد و با مقام چهارمي اين مسابقات را به پايان برد.

و حالا ...




طبقه بندی: Timə gorə (درباره تيم)،

باخيش لار 0