تاريخ : یکشنبه 28 مهر 1392 | 12:03 | نویسنده : Elşən

بالاخره ليگ فوتسال جوانان مراغه با تمام حساسيت ها و حاشيه ها به پايان رسيد و تيممان به مقامي بهتر از چهارمي دست نيافت. در اينكه هدف گذاري تيم اميد به اين گونه مسائل و كسب مقام مرتبط نيست، شكي نيست و نمي خواهيم از ديد نتيجه گرايي به تيم نگاه كنيم. ولي باخت در مقابل تيمهاي نه چندان قابل قياس با اميد و اينكه چرا از بازي هجومي خبري نبود؟ و چرايي اينكه تيم قهرمان جام رمضان در اين دوره مسابقات نتوانست به مقامي بهتر از چهارمي نائل شود بحث مفصل و طولاني است و ما ميخواهيم از ديد آمار و صرفا جهت اطلاع به اين منظر نگاه كنيم:

3 برد و 3 باخت حاصل كار تيممان بود كه آمار ضعيفي است.

30 گل زده با ميانگين 5 گل زده در هر بازي و  نيز 17 گل خورده با ميانگين تقريبا 3 گل خورده در هر بازي.

26 گل تاكتيكي و فقط 4 گل از روي نبوغ فردي به ثمر رسانديم كه واقعا آمار خيلي فوق العاده اي است.

13 گل از روي اشتباه محض بازيكنان و فقط 4 گل از روي تاكتيك حريفان خورده ايم كه آمار وحشتناك و غير قابل هضم است. كه در صورت نبود اشتباهات فاحش، ميانگين 0.65 گل خورده در هر بازي را داشتيم!!!!

16 گل در نيمه اول و 14 گل در نيمه دوم زديم. يعني در نيمه دوم ضعيف عمل كرده ايم.

8 گل در نيمه اول و 9 گل در نيمه دوم دريافت كرده ايم. يعني باز هم در نيمه دوم ضعيف عمل كرده ايم.

بدون احتساب بازي اول، تعداد پاسها و پاسهاي صحيح در هر بازي، سير نزولي داشته است.

تعداد موقعيت گل در هر بازي، تقريبا سير نزولي داشته است. در بازي اول 27 و بازيهاي آخر 8 موقعيت داشتيم.

تعداد اشتباهات فردي در هر بازي، به ترتيب سير صعودي داشته است. (در اينكه كدام حريف از اين اشتباهات بهتر استفاده كرده كاري نداريم)

ميزان مالكيت توپ در هر بازي تقريبا سير نزولي داشته است و به طور ميانگين در هر بازي 63% مالكيت توپ براي ما بوده است.

تعداد گل هاي زده در هر بازي به ترتيب 2، 10، 6، 6، 3، 3 ميباشد...!!! تقريبا نزولي

نمره هاي بازيكنان بطور ميانگين: ميلاد ملكي 7، حجت هادوي 7، يوسف حيدري 6.75، محمد قدرت پور 6.1، امير مقصودي 5.87، احسان افتخاريان 5.75، مهدي جنگجو 5.75، علي شوقي 5.62، ميلاد رحيمي 5.25، ميلاد محبت 5.1

 

با مقايسه آمار اين دوره و جام رمضان متوجه تفاوت چشمگيري ميشويم. در اين دوره در نيمه دوم بازيها، سبك بازي و نتايج ضعيفتر شده است در حاليكه در جام رمضان در كل مسابقات نيمه دوم هميشه موفق بوديم و اين يعني در اين دوره سطح آمادگي و قدرت بدني كمتر بوده و بازي به بازي كمتر نيز شده است.

اشتباهات تاثير گذار خيلي خيلي بيشتر از جام رمضان بوده است. بطوري كه ما در جام رمضان گل خورده از روي اشتباه فردي نداشتيم و فقط از روي كارهاي تاكتيكي گل ميخورديم اما در اين دوره 76% گلهاي خورده اشتباهات فردي بوده است و باز هم يعني در اين دوره سطح آمادگي و قدرت بدني كمتر بوده است.

تعداد پاس، موقعيت گل، ميزان مالكيت توپ و ... همگي حاكي از سطح آمادگي كمتر بازيكنان است.

حال بايد ديد كادر فني براي مسابقات پيش رو كه به مراتب از سطح بهتري نسبت به اين دوره برخوردار هستند چه تدابيري انديشيده است؟؟؟

 




طبقه بندی: Timə gorə (درباره تيم)،

باخيش لار 0