تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392 | 03:53 | نویسنده : Elşən
تيم اميد در مسابقات جام رمضان 92 با سه تيم نونهالان (خدمات الكترونيكي شهرداري)، نوجوانان (آسانسور افق فراز سير)، جوانان (آسانسور افق فراز سير) شركت كرد.

تيم نونهالان كه اميد زيادي به حضور در فينال مسابقات داشت با 3 تساوي در مرحله گروهي از صعود به مرحله حذفي بازماند.

تيم نوجوانان كه بخت اول حضور در فينال بود در مرحله گروهي با دو پيروزي و يك تساوي به مرحله حذفي صعود كرد كه با توجه به اشتباه فاحش مسئولان تيم در اعلام نفرات، از سوي كميته اجرايي از دور مسابقات كنار گذاشته شد.

تيم جوانان كه اولين دوره حضور در مسابقات جوانان را تجربه ميكرد و اميد زيادي به حضور در مراحل بالاتر را نداشت با يك پيروزي، يك شكست و يك تساوي و به لطف تفاضل گل بهتر به مرحله بعدي صعود كرد. در ادامه حذف تيم نوجوانان انگيزه تيم جوانان را در مرحله حذفي بالا برد تا شاهد حضور رويايي اين تيم در بقيه مسابقات و كسب سه پيروزي متوالي مقابل تيمهاي مدعي و قدرتمند و بالا بردن جام قهرماني را باشيم.


نگاهي به آمار مسابقات:

نونهالان از 3 مسابقه 3 تساوي و 3 امتياز
نوجوانان از 3 مسابقه 2 پيروزي و 1 تساوي و 7 امتياز
جوانان از 6 مسابقه 4 پيروزي و 1 باخت و 1 تساوي و كسب 13 امتياز


عملكرد كادر فني:

از كل 12 مسابقه در 7 مسابقه ابتدا تيم عقب افتاد و سپس نتيجه را جبران كرد كه حاصل آن 4 پيروزي و 3 تساوي بود. كه نمونه بارز آن باخت 3-0 نوجوانان در نيمه اول و سپس برد 4-3 در نيمه دوم مقابل تيم المپيك و همچنين باخت 2-0 جوانان در فينال برابر تيم مدعي استقلال و سپس برد 2-6 در پايان بازي بود.

در برابر كل تيمهايي كه قبل از مسابقه بازي آنها را آناليز كرده بودند به پيروزي رسيدند. و اين يعني كادر فني برتر.

از 12 مسابقه، تيم از نظر نتيجه در نيمه دوم، در 8 مسابقه به پيروزي رسيد، 3 مسابقه تساوي كرد و در 1 مسابقه شكست خورد. كه آمار فوق العاده اي است.



عملكرد تيم:

در رده نونهالان در 3 مسابقه 4 گل زده و 4 گل خورده شد. ميانگين 1.3 گل زده در هر بازي كه آمار خيلي ضعيفي است.

در رده نوجوانان 18 گل زده و 13 گل خورده شد. تفاضل 5+ و ميانگين 6 گل زده در هر بازي. 4 گل به صورت شوت از راه دور، 1 گل از طريق ضربه ايستگاهي، 3 گل تك به تك و 10 گل از طريق ارسال به تير دوم زده شد كه آمار فوق العاده عاليي است.

در رده جوانان 27 گل زده و 15 گل خورده شد. تفاضل 13+ و ميانگين 4.5 گل در هر بازي. 8 گل به صورت شوت از راه دور، 1 گل از طريق ضربه پنالتي، 2 گل تك به تك و 16 گل از طريق ارسال به تير دوم و ريباند زده شد كه آمار فوق العاده عاليي است.


ادامه دارد...






طبقه بندی: ،

باخيش لار 0